Novosti

12/08/2025

Stupanjem na snagu nove organizacije gradske uprave započela primjena moderniziranog ustroja

Danas, 12. kolovoza 2025. godine, na snagu je stupila Odluka o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Pula – Pola, koju je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo 29. srpnja 2025. godine. Novim ustrojem uvodi se modernizirana organizacija gradske uprave s ciljem učinkovitijeg rada, jasnije podjele odgovornosti i nadležnosti te bolje dostupnosti usluga građanima i poduzetnicima.

Broj upravnih tijela povećava se s osam na deset, čime se osigurava preciznija raspodjela nadležnosti i bolja koordinacija među odjelima. Ova promjena dio je šireg nastojanja Grada Pula – Pole da javne usluge učini bržima, kvalitetnijima i dostupnijima.

Gradonačelnik Peđa Grbin je temeljem zakonskih ovlasti ovlastio službenike za privremeno obavljanje poslova iz djelokruga pročelnika do raspisivanja javnih natječaja za imenovanje pročelnika upravnih tijela:

  1. Služba Gradonačelnika i Gradskog vijeća – Sanja Kantaruti
  2. Upravni odjel za opću upravu – Mateo Pavić
  3. Upravni odjel za financije i gospodarstvo – Aldo Rojnić
  4. Upravni odjel za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu okoliša – Nataša Simonelli
  5. Upravni odjel za izgradnju, komunalno gospodarstvo, promet i imovinu – Maša Mihelić
  6. Upravni odjel za društvene djelatnosti i mlade – Ivana Sokolov
  7. Upravni odjel za kulturu i civilno društvo – Emina Popović Sterpin
  8. Služba za unutarnju reviziju – Roberta Dorani
  9. Služba za provedbu ITU mehanizma – Varja Štemberger Agostelli
  10. Služba za zastupanje – Iva Vujičić Orović.

Novi pravilnici o unutarnjem redu svakog upravnog tijela donijet će se tijekom kolovoza, a njihovo stupanje na snagu je predviđeno za 1. rujna 2025. godine.