Stupanjem na snagu nove organizacije gradske uprave započela primjena moderniziranog ustroja

Danas, 12. kolovoza 2025. godine, na snagu je stupila Odluka o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Pula – Pola, koju je Gradsko vijeće jednoglasno usvojilo 29. srpnja 2025. godine. Novim ustrojem uvodi se modernizirana organizacija gradske uprave s ciljem učinkovitijeg rada, jasnije podjele odgovornosti i nadležnosti te bolje dostupnosti usluga građanima i poduzetnicima.
Broj upravnih tijela povećava se s osam na deset, čime se osigurava preciznija raspodjela nadležnosti i bolja koordinacija među odjelima. Ova promjena dio je šireg nastojanja Grada Pula – Pole da javne usluge učini bržima, kvalitetnijima i dostupnijima.
Gradonačelnik Peđa Grbin je temeljem zakonskih ovlasti ovlastio službenike za privremeno obavljanje poslova iz djelokruga pročelnika do raspisivanja javnih natječaja za imenovanje pročelnika upravnih tijela:
- Služba Gradonačelnika i Gradskog vijeća – Sanja Kantaruti
- Upravni odjel za opću upravu – Mateo Pavić
- Upravni odjel za financije i gospodarstvo – Aldo Rojnić
- Upravni odjel za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu okoliša – Nataša Simonelli
- Upravni odjel za izgradnju, komunalno gospodarstvo, promet i imovinu – Maša Mihelić
- Upravni odjel za društvene djelatnosti i mlade – Ivana Sokolov
- Upravni odjel za kulturu i civilno društvo – Emina Popović Sterpin
- Služba za unutarnju reviziju – Roberta Dorani
- Služba za provedbu ITU mehanizma – Varja Štemberger Agostelli
- Služba za zastupanje – Iva Vujičić Orović.
Novi pravilnici o unutarnjem redu svakog upravnog tijela donijet će se tijekom kolovoza, a njihovo stupanje na snagu je predviđeno za 1. rujna 2025. godine.