16/06/2015
Uvala Mandrač dobila prvu oslikanu klupu
Lučica Mandrač nasuprot željezničke stanice oživjela je jučer kroz učenički projekt oslikavanja klupa koji je pokrenut na inicijativu umjetnice i profesorice Roberte Weissman Nagy te bivše učenice Osnovne škole Veli Vrh Petre Kancijanić.
"Hvala svima na podršci. Nadam se da će područje lučice Mandrač postati mjesto za druženje i okupljanje građana", istaknula je Kancijanić. U ime Grada Pule, dogradonačelnica Elena Puh Belci pohvalila je poruku koja se šalje, svjesnost i samoinicijativu za uređenje svoje zajednice.
Profesorica Weissman Nagy istaknula je važnost truda djece, uloženog vremena te najvažnije djela za dobrobit zajednice. "Zahvaljujem se Patrizii Milani,glavnoj donatorici ovog projekta, te udruzi "Mandrač" i svima koji su svojim trudom i ulaganjem pridonijeli realizaciji projekta", naglasila je Weissman Nagy. Ravnateljica škole Veli Vrh, čija djeca su sudionici projekta, ukazala je na odgojni dio, osviještavanje mladih da stvaraju, a ne razbijaju, da uređuju, a ne prljaju vlastitu ulicu, kvart ili grad.
Djeca su tijekom školske godine realizirala više od 60 maketa klupa od kojih su odabrane tri. Prva je djelo Svenie Antić, a druge dvije Tare Langedijk i Donovana Zvonareka. Projekt je spoj likovne kulture i građanskog odgoja čiji je cilj razvijanje svijesti o vlastitom identitetu, a prilog je projektu Zavičajne nastave.
"Hvala svima na podršci. Nadam se da će područje lučice Mandrač postati mjesto za druženje i okupljanje građana", istaknula je Kancijanić. U ime Grada Pule, dogradonačelnica Elena Puh Belci pohvalila je poruku koja se šalje, svjesnost i samoinicijativu za uređenje svoje zajednice.
Profesorica Weissman Nagy istaknula je važnost truda djece, uloženog vremena te najvažnije djela za dobrobit zajednice. "Zahvaljujem se Patrizii Milani,glavnoj donatorici ovog projekta, te udruzi "Mandrač" i svima koji su svojim trudom i ulaganjem pridonijeli realizaciji projekta", naglasila je Weissman Nagy. Ravnateljica škole Veli Vrh, čija djeca su sudionici projekta, ukazala je na odgojni dio, osviještavanje mladih da stvaraju, a ne razbijaju, da uređuju, a ne prljaju vlastitu ulicu, kvart ili grad.
Djeca su tijekom školske godine realizirala više od 60 maketa klupa od kojih su odabrane tri. Prva je djelo Svenie Antić, a druge dvije Tare Langedijk i Donovana Zvonareka. Projekt je spoj likovne kulture i građanskog odgoja čiji je cilj razvijanje svijesti o vlastitom identitetu, a prilog je projektu Zavičajne nastave.