11/12/2013
Gostovanje predstave "Fine mrtve djevojke"

Na programu INK-a u četvrtak, 12. prosinca 2013. u 20.00 sati gostuje predstava "Fine mrtve djevojke" autora teksta Mate Matišića u režiji Dalibora Matanića, iz produkcije Gradskog dramskog kazališta Gavella.
U predstavi igraju Ivana Roščić, Nataša Janjić Lokas,Biserka Ipša, Darko Milas, Živko Anočić, Nela Kocsis, Franjo Dijak, Ana Kvrgić, Filip Šovagović, Janko Rakoš, Nenad Cvetko,Sven Medvešek, čorđe Kukuljica.
I deset godina nakon premijere Finih mrtvih djevojaka, prvoga suvremenoga hrvatskog filma homoseksualne tematike, Fine mrtve djevojke još uvijek izazivaju podozrenje i ukazuju na različita stanovišta "Hrvatske danas", Hrvatske sukobljene s mnogim predrasudama. Fine mrtve djevojke na kazališnim daskama ne žele, niti mogu, biti preslik filma, već punokrvna kazališna predstava, koja film koristiti kao polazišnu točku za ispitivanje stanja društva u kojem se nalazimo. Priča o dvjema studenticama, zaljubljenim lezbijkama, koje unajmljuju stan u kući pored zagrebačkog Zapadnog kolodvora, želeći si osigurati mirni kutak i privatnost, počinje kao melodrama, da bi se postupno pretvorila u tragediju"¦ Fine mrtve djevojke tematikom se i pristupom mogu smjestiti negdje između Almodovara i Fassbindera, europskih filmskih redatelja koji su itekako bliski kazalištu.
U predstavi igraju Ivana Roščić, Nataša Janjić Lokas,Biserka Ipša, Darko Milas, Živko Anočić, Nela Kocsis, Franjo Dijak, Ana Kvrgić, Filip Šovagović, Janko Rakoš, Nenad Cvetko,Sven Medvešek, čorđe Kukuljica.
I deset godina nakon premijere Finih mrtvih djevojaka, prvoga suvremenoga hrvatskog filma homoseksualne tematike, Fine mrtve djevojke još uvijek izazivaju podozrenje i ukazuju na različita stanovišta "Hrvatske danas", Hrvatske sukobljene s mnogim predrasudama. Fine mrtve djevojke na kazališnim daskama ne žele, niti mogu, biti preslik filma, već punokrvna kazališna predstava, koja film koristiti kao polazišnu točku za ispitivanje stanja društva u kojem se nalazimo. Priča o dvjema studenticama, zaljubljenim lezbijkama, koje unajmljuju stan u kući pored zagrebačkog Zapadnog kolodvora, želeći si osigurati mirni kutak i privatnost, počinje kao melodrama, da bi se postupno pretvorila u tragediju"¦ Fine mrtve djevojke tematikom se i pristupom mogu smjestiti negdje između Almodovara i Fassbindera, europskih filmskih redatelja koji su itekako bliski kazalištu.