Upravni odjel za komunalni sustav i upravljanje imovinom

p.o. Gradonačelnika pročelnica
Anja Ademi
Adresa: Forum 2Telefon: 052 / 371- 800
E-mail: anja.ademi@pula.hr
Djelokrug
Upravni odjel za komunalni sustav i upravljanje imovinom obavlja:
- poslove na uređenju građevinskog zemljišta, a naročito osiguranje sredstava za uređenje građevinskog zemljišta, pribavljanje projekata i druge dokumentacije, rješavanje imovinsko pravnih odnosa, građenje u svrhu proširenja i poboljšanja komunalne i druge infrastrukture, sanaciju terena, te poticanje i organizaciju suradnje u svrhu koordinacije gradnje pravnih osoba s javnim ovlastima i drugih subjekata na izgradnji infrastrukture i građevina od općeg interesa, a u cilju osposobljavanja za građenje i rekonstrukciju zgrada u skladu s dokumentima prostornog uređenja i programima gradnje, te s tim u svezi poboljšanja uvjeta života i rada,
- poslove vezane uz promet, a osobito: inicira prometne studije, provodi istraživanja, koordinira i određuje dinamiku izvođenja intervencija u prometnom sustavu, planira investicije prometnih objekata, izrađuje planove i prati njihovu realizaciju u cilju sustavnog upravljanja i unapređenja prometa,
- vodi brigu o uređenju naselja, o kvaliteti i unapređenju stanovanja obavljajući poslove uređenja naselja (uređenjem javnih i zelenih površina, prometnica, pješačkih komunikacija, dijelova pomorskog dobra, groblja, fontana i slično), kao i izgradnje svih građevina kojih je investitor Grad Pula,
- geodetske poslove u dijelu osnivanja i vođenja katastra vodova, izvorne evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva,
- poslove vezane uz gospodarenje i raspolaganje imovinom u svrhu sustavnog upravljanja imovinom u vlasništvu Grada,
- poslove koordinacije i nadzora rada kao i sudjelovanja u izradi i izvršenju poslovnih planova za potrebe rada trgovačkih društava u komunalnom gospodarstvu,
- poslove zaštite potrošača,
- poslove utvrđivanja obveze plaćanja javnih davanja, uključivo i porez na korištenje javnih površina, te provedbe ovrha po istima,
- poslove redarstva.