eUsluge

Dragi posjetitelji,

Elektronička uprava predstavlja pretvorbu i prilagodbu djelovanja javne uprave u cilju postizanja što veće učinkovitosti rada, racionalnijeg korištenja proračunskih sredstava i kvalitetnijeg pružanja usluga.

Osnovu elektroničke uprave čine elektroničke usluge, koje su Vam dostupne u ovoj rubrici. Imate li bilo kakvih pitanja ili prijedloga postavite ih u rubrici Vaša pitanja.

Korištenjem servisa eUsluge građani mogu brzo i jednostavno uspostaviti komunikaciju sa gradskom upravom, slati zahtjeve, pratiti njihovo rješavanje i preuzimati elektroničke isprave direktno putem Interneta.

Temeljem navedenog, gradonačelnik Grada Pule je dao izjavu o prihvaćanju uporabe i prometa elektroničkih isprava.

Za detaljno objašnjenje o ePoslovanju Grada Pule pogledajte brošuru elektronički potpis u poslovanju Grada Pule.

ePredmeti

Pregled predmeta nudi pregled informacija o tijeku rješavanja vašeg predmeta s mogućnošću downloada otpremljenih akata. Dostupne su sljedeće informacije:

  • Naziv stranke (podnositelja zahtjeva)
  • Podaci o predmetu (poslovna jedinica u Gradu kojoj je predmet dodijeljen; datum, vrsta, naziv i status predmeta)
  • Podaci o aktima u predmetu (naziv stranke u aktu, datum, vrsta, naziv  i urudžbeni broj akta).

Uvid u stanje predmeta dostupan je ovdje.

eProstor

eProstor predstavlja cjelovit sustav informacija o prostoru, a omogućava pregled i pretraživanje prostornih informacija grada Pule putem interaktivne karte.

GUP grada Pule njegov je sastavni dio i nudi pregled namjene površina, uvjeta i načina gradnje, uvjeta korištenja te ostalih dijelova prostornog plana koji je moguće aplicirati na različite geodetske podloge (digitalni ortofoto, Hrvatska osnovna karta).


Otvorite stranicu eProstora.

eZahtjevi

Ovim je servisom građanima pružena mogućnost dostave podnesaka prema gradskoj upravi putem elektroničke pošte (e-maila).

Ukoliko želite postaviti bilo kakvo pitanje ili prijedlog, to možete učiniti ovdje.

Ukoliko želite poslati službeni zahtjev prema gradskoj upravi, pošaljite ga e-mailom na pisarnica(at)pula.hr.

Za kompletiranje zahtjeva mogu vam zatrebati obrasci (Word format) koje možete preuzeti ovdje.

Po slanju vašeg zahtjeva putem e-mail poruke, odmah ćete dobiti potvrdu prijema, a po pokretanju postupka klasifikacijsku oznaku i pristupni kod za uvid u status rješavanja vašeg predmeta (ePredmet).

InfoSMS usluga

infoSMS usluga omogućava građanima primanje SMS obavijesti o broju zaprimljenog pismena i datumu otpreme odgovora podnositelju.

Svi građani koji žele koristiti InfoSMS uslugu trebaju kod podnošenja pismena navesti broj svog mobilnog uređaja putem kojeg će dobiti SMS obavijest o broju zaprimljenog pismena. Na isti broj primit će i obavijest o datumu otpreme odgovora na adresu koju su naznačili u podnesenom pismenu