Podjela obrazaca s ciljem ažuriranja baze podataka o nekretninama

PODIJELI
11 / 09 / 2017

Nakon dostave obrazaca vlasnicima/korisnicima poslovnih prostora Grad Pula je, s ciljem ažuriranja baze podataka o nekretninama na području grada Pule, nastavio i s podjelom obrazaca vlasnicima/korisnicima stambenih prostora. Vlasnici/korisnici stambenih prostora točne podatke o nekretnini mogu dostaviti u Grad na više načina: u Pisarnicu Grada Pule, Stara tržnica 2 ili poštanskim putem na adresu Grad Pula-Pola, Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu, Forum 2, odnosno elektroničkim putem (skenirano s potpisom) na e-mail adresu pne@pula.hr. Obrasci su podijeljeni kako bi se, kao što je i uvodno rečeno, zajedničkom suradnjom kvalitetno ažurirala baza podataka o nekretninama. U slučaju da se podaci ne dostave, ažuriranje podataka o nekretnini izvršit će se na osnovu podataka kojim raspolaže jedinica lokalne samouprave. Rok za dostavu podataka o nekretnini od prvotnog 6. listopada produžen je do 31. listopada, a kako bi građani lakše popunili podatke na službenim stranicama Grada Pule objavljeni su ogledni primjeri popunjenih obrazaca, a koji su dostupni i u prilogu ove obavijesti. I ovim putem pozivamo građane da za dodatne informacije i pojašnjenja upite pošalju na e-mail adresu pne@pula.hr,   telefonskim putem kod osoba zaduženih za komunikaciju na brojeve telefona 052/371-803, 052/371-823 i 052/371-832 ili osobnim dolaskom u Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu, Forum 2, II kat soba br. 48 i 50 u uredovno radno vrijeme za rad sa strankama (ponedjeljak i petak od 08,00-11,00 sati, srijeda od 12,30-15,30 sati). Obrazac se također može preuzeti i u Pisarnici Grada Pule, Stara tržnica br.2 ili sa službene web stanice Grada Pule  www.pula.hr.